Yaademm SweetMom__ ama kırmızı yada pembe olmadı canım 2 gün sonra tekrarlasam diyorum bakalım ne olucak geçende kırmızı çıktı kan verdim 5 ti değer kimyasal oldu korkuyorum çok varmı yokmudur şimdi bilemedim
bikupakahvee Yaademm bence hemen çıktıysa var gebelik bende kaset test yapmıştım testi atmamıştım çöpe ertesi sabah yine baktım 2. Çok hafif bir çizgi vardı ama bin kere bakmak gerekiyordu anlamak için Hamile değilim ama kuruma çizgisi hemen çıkmaz böyle cnm
Yaademm bikupakahvee canım erken gebelik testi yaptım sabah ikinci çizgi yeri gölge gibi belli oldu 5 dakikada ama dikkatli bakınca flaşla gördüm renkli olmadı ama neden acaba ya adete 2 gün var
Yaademm 1prenses1anne_ resimden hiç belli olmuyo canom şuan disardayimda ama ben çıplak gözle çok net görüyorum ikinci çizgi yerini 2 gün var adetime hiç belirtimde yok tekrar ne zaman yapsam acaba
-Cansu52 Yaademm Rabbim inşAllah gönlünüze göre verir 😇Benim adetim iki gün gecikmişti normal test almıştım damlattığım gibi iki çizgi de belirgin şekilde çıkmıştı belki adetinize oldugu için belirgin çıkmıyordur
1prenses1anne_ Yaademm Adetiniz gecikirse tekrar yapın ama hiç stres yapmayın akışına bırakın akışına bırakınca oluyor inanın rabbim nasip etsin
Yaademm 1prenses1anne_ yaptığımda gölge gibiydi ama ben çıplak gözle görüyordum resimde anlaşılmıyor du sadece
Birdunyabircennetannesi Var var benimki de böyleydi Hatta resimde gözükmüyordu 2 saat sonra çıkmıştı aşırı silik test 6.26 yla öğrendim oğluşumu Kan tahlili vermenizi tavsiye ederim
Yaademm 1prenses1anne_ günaydin canım yok yapmadim adette olmadım ama belirtimde yok gibi normal test yapsam çıkar heralde artık