Yaademm kızlar dikkatli bakıp yakinlastirirsaniz ikinci çizgi yeri çok net belli kalın şekilde ama renk yok gibi kuruma mi oluyo bu
mirooooo Yaademm sanki var gibi benimde böyle olmuştu kaset testlerden deneyin isterseniz erken olanlardan peşinede ondan yapmıştım emin olmak için
Gryffindor Yaademm Hemen belirdiyse kuruma çizgisi değildir. Kuruma çizgisi bekledikten sonra çıkıyor. Yakınlaştırıp baktım hayalet gibi var
bikupakahvee Yaademm bence hemen çıktıysa var gebelik bende kaset test yapmıştım testi atmamıştım çöpe ertesi sabah yine baktım 2. Çok hafif bir çizgi vardı ama bin kere bakmak gerekiyordu anlamak için Hamile değilim ama kuruma çizgisi hemen çıkmaz böyle cnm
Yaademm SweetMom__ canım yeri çok net belli kalın şekilde ama neden beyaz eczane açılsın gidip alicam hemen
Yaademm SweetMom__ test yaptım canım ikinci çizgi gölge gibi çıktı bekledikçe belirdi ama resimden belli olmuyo atamadım ama gözle görebiliyorum varmıdır acaba
Gryffindor Yaademm Ya nedense var diye hissediyorum ovulasyon testin de normal değildi sanki. En iyisi git kan ver kurtul 😃
Yaademm Gryffindor yaa 1 buçuk yıldir deniyorum 2 kimyasalım var maalesef biri 2 ay önce oldu inan çok yoruldum bu ay ovulasyon denedim kendi kendime dedim hatta adetim 1 hafta geçene kadar yapmiycam ama yine dayanamadım kan vermeye çok korkuyorum piskolojik olarak çok yoruldum😔😔
Yaademm 1prenses1anne_ aldım sabah yaptım ikinci çizgi renkli değil ama yeri belli gölge gibi olma ihtimali varmı acaba
Yaademm SweetMom__ ama kırmızı yada pembe olmadı canım 2 gün sonra tekrarlasam diyorum bakalım ne olucak geçende kırmızı çıktı kan verdim 5 ti değer kimyasal oldu korkuyorum çok varmı yokmudur şimdi bilemedim