Yaademm Tu_Na bugün 1 gün geçti yarın 2 olucak geçeli şöyle ki ben geçen aydan almıştım bu randevuyu çok iyi bir doktor ayda sıra zor geliyo randevu yarinaymis gidip gitmemek arasında kaldım
Tu_Na Yaademm devlette zor rahim içi aracla bakmaları ama belli olmaz bence acele etme derim yarını bekle ve tekrar test yap yarın daha koyu çıkacak eminim
kubra2608 Yaademm 10 haftalık hamileyim hamileliğe dair hala belirtim yok benim😅 adet olacakmışım gibi belirti de yoktu ben de test yapana kadar bilemedim 😅
Yaademm kubra2608 ovulasyon vardı elimde onu yaptım tekrar oda çok koyu olmasada baya koyu hiç silik değil normalde adete yakın silik oluyo diyolardi ama
Yaademm kubra2608 yaa insallah bende öyle olurum inşallah olmuştur yoksa artık aşılamaya basvurucaz mecbur😔
kubra2608 Yaademm 2 saat sıvı almadan ki idrarla mı yaptın.Hamilelik varsa ikisi de koyu oluyor hamilelik yoksa bir çizgi silik veya yok oluyor diye biliyorum bende
kubra2608 Yaademm olur bence stres yapmayın doktora da sorun tabi gene de aşılamaya başlayalım mı diye
cennetkusum16 Adet gününe göre rengi çok açik bence doktora gidin hemen kan verin kimyasal olabilir takibe alsın testlere göre var duruyor. Birde ilk 2 dakika içinde çıkıyor gebelik varsa 5 dakika sonrasını önemsemeyin kuruma çizgisidir
cennetkusum16 Yaademm genetik testi yaptirsaniz iyi olur büyük ihtimalle eşinizin sperm kalitenizde sorun vardi
Yaademm cennetkusum16 eşim sperm testi falan verdi bı sıkıntı yok dediler genetik testte yaptırdım ama sonucu çıkmadı daha
Yaademm kubra2608 evet su içmeden denedim çok çok koyu değil diğeri gibi ama yinede koyuluk var inşallah olur bu ay
1prenses1anne_ Yaademm Üzülmeyin düşünmemeye çalışın akışına bırakın eylülde olur insallah hiç aklınıza gelmesin akışına bırakın olacaktır bende sizin gibiydim böyle çok düşünür stres yapardım hiç beklemediğim anda öğrendim stres yapmayınca akışına bırakınca oluyor inanın rabbim nasip etsin inşallah