caglaay Merhaba benim ikizlerim acil sezaryen ile 34+4 haftalık doğdular. Akşam saatleri sancım,suyum ve kanamam geldi birden zaten açılmam da vardı bu yüzden hamileliğimin son haftaları hastanede yattım 5 cmdi o zamanlar açılmam ama doğuma girdiğimde 11 cm olmuştu gayet normal doğurabilirdim fakat doktorum sezaryeni uygun buldu. Belden uyuşturmalı olacaktı ama benim sancımdan dolayı olmadı en sonunda tam uyuşturdular ve bütün sancılarımın gittiğini hissettim, uyudum. Uyandığımda odama getirildim ve ikizlerimi de getirdiler erken doğmalarına rağmen küvez gerekmedi şükür sağlıkla evimize döndük🥰 bu da benim doğum anımdı hiç unutamayacağım en özel anım.