caglaay epidural normal doğum yaptım ben. Su, nişan filan gelmedi. Direkt 10 dakikada 1 şiddetli sancı ile başladı. Hemen hastaneye gittik, yatışım yapıldı. Sancılar kalçama, bacağıma çok vurdu ben dayanamayınca 5 cm açıklıkta belden iğne oldum sancım kesildi. Çoook büyük rahatlıktı. Sonra ebeler suyu patlattı ve açılmam hızlandı. Toplam 8 saat sürdü sancı ve epidural. 10 cm olunca doğumhaneye geçtik. Ama bir türlü ıkınamadım. Geceden uykusuz, aç ve susuzdum. Boğazım yapışmıştı birbirine. Ebeler karnımdan ittirmeye başladı ama olmadı. Doktorum da izin verirsen kesi atıcam dedi, düzensiz yırtılmalarım oluyormuş. o can havliyle kabul ettim. Kesi sonrası hemen doğum oldu zaten. Öyle kötü durumdaymış ki kaç dikişim olduğunu söylemedi bile. 2 hafta dikişlerden düz oturamadım hep yanlamasına oturdum. Doğumdan iki gün sonra süt yapması için bir takviye ilaç içtim. Midemi bulandırdı, istifra ederken dikişimde açılma oldu vs vs
Bunları kızım 4 yaşında olmasına rağmen dile getirip kimseye anlatamadım. Bir de yanlış ıkınmadan anal fissür kaldı başıma bir bela. Prenses doğum yaptın, rahat geçti diyorlar. O anları tekrar tekrar yaşamamak için anlatmıyorum kimseye…
Günün en güzel yanı bebeğimi kucağıma aldığım an’dı