caglaay Miraç gecesiydi kaynanamdaydım yemeğe gitmiştik.Sonrasinda Kur’an’ı mı okudum çok dua ettim . Hayırlısıyla alayım kucağıma ,normal doğurayim ,her şey yolunda gitsin diye eve geldim, eşimle film izleyelim dedik. O ara duam kabul olmaya başlamış duanın ediliş şekli de önemliymiş bir kez daha öğrenmiş oldum neyse sonra suyum gelmeye başlamış yavaştan 37.haftaya yeni girmiştim. Ben anlamıyorum tabi normal akıntım falan var sanıyorum, öyle sancım da yok . Eşim hemen gidiyoruz falan bir panik oldu , kardeşini arıyor, annesini arıyor . Baktım doğum çantasını da almış, çağırmış taksiyi hadi diyor . Bende gülüyorum bırak çantayı gider geliriz bir şeyim yok diye .Dinlemedi tabi ,iyi ki de dinlememiş ben yolda bir sancılan 😄 Karasudayim ilk çatala çıktım muane oldum ,daha da şiddetlendi sancım. Ama ne zannediyorum o anda annemde çok yemek yedim , tuvaletim var meğer açılmam başlamış çocuk geliyor.😅 Koydular beni ambulansa Adapazarına bir de koyarken inşallah giderken doğurmaz demesinler mi Allahh ben bir panik ciddi ciddi doğuruyorum diye. Gittim adaya suyum daha da çok gelmeye başladı göl oluyorum. Bir de bende kalp romatizması var atağım tuttu çocuğuma bir şey olursa diye. O anda da nasıl yalvarıyorum wc’ye gideyim diye yollamıyorlar. Saat gece 2 gibi sancılarım şiddetlendi, doğum başlayacak ben hala tuvalet diyorum ebe en son çok afedersiniz tamam sen s*ç ben temizlicem dedi 😂. O anda bir ıkındım sabah ezanı da okuyordu bebeğimi normal doğum ile dünyaya getirdim. O sancı çok fenaydı gerçekten ölecem sandım .Hatta tam doğum gerçekleştiğinde bayılmışım tokatlıyorlardi öyle uyandım. Baktım kızım kucağımda yanımda pamuk oldum 🥰 Sonrasında dikişim çok uzun ve sancılı sürdü kanamam fazlaydı bir gece hastanede yattım ayaklanip çıktım. Çok şükür bebeğim çok sağlıklı doğdu şimdi 7.aydayiz her şey yolunda güzel ilerliyor 🤲🏼💖