twobabymom_ metehaninannesiiii Bende Ahi evran da kayseride olanlar tanissin falan filan diye bir post vardı ordan hatırlıyorum bayağıdır girmiyordum foruma
metehaninannesiiii twobabymom_ evet evet canim hatırladım aynen bende girmiyordum yeni yeni girmeye basladim
metehaninannesiiii twobabymom_ aynen canim ya benim biraz sıkıntılarım vardı ondan dolayi giremedim pek
eylulunannesiii38 metehaninannesiiii bende osmangaziden Ertuğrulgaziye geçtim Migros’un karşı tarafındayım her gün Migros’un önündeki parkta otururuz
metehaninannesiiii eylulunannesiii38 aaa biliyorum orayi bizde geliriz ama genelde migrosa uğrayinca o parka geliriz biz yeni yapılan bir cami var çevreyolu karşısında orada oturuyorum serra yapida
MadamMommy twobabymom_ Kesinlikle Kayseri şehir hastanesi derim hem kalite hizmet guleryuz hem odaların acibademle yarışması kesinlikle tavsiye ederim doktorum orda olsa ben de oraya gider orda doğururum ama sürecim sıkıntılı benim
twobabymom_ MadamMommy Ya ama özelde mesela aileden filan herkes rahatlıkla girebiliyor mesela muayene de doğum da refakat sırasında eşim olmayacak Şehir hastanesinde almıyorlarmis sanirim
kralicee1903 twobabymom_ şehir hastanesinde hatice durmuş var gayet ilgilş ve çok iyi bir doktor öneririm ben aslında ona gidiyordum sonra ona randevu bulamadığım için Hüseyin aksoya gittim ikisi de çok iyi
eylulunannesiii38 metehaninannesiiii tam bilmiyorum biz taşındıktan sonra isim verdiler apartmana hayat mıydı neydi emin değilim 😅 o çok ışıklı caminin orda tunçkaya var oturulmuyor daha ordaki yolun hemen yanındaydı
sevimliidostlarr Zmh0311 Mustafa Oğuz Yılmaz Düşüklerimin sebebi ilgisiz alakasız kasap sadece tek dusundugu şey paraaa
metehaninannesiiii eylulunannesiii38 kizz eveeet melike apartmani oldu simdi orayi mi diyorsun tunc kayakin onunde yaninda zi yapi var benim oturdugum bina a101in arkasında ki bina onunda bos tarla var
eylulunannesiii38 metehaninannesiiii 1. Kattaydık dükkanın üstü, o binaya ilk biz taşındık teslim edilince 😅 sonra ev sahibi evi sattı deprem sonrası kiralık daire yokken mayıs ayında evden çıktık siz kaçıncı kattasınız