eylulunannesiii38 ayy tuh ya keşke ayni apartmanda olsaydik çocuklarımız oynardı ne güzel biz sanki seninle önceden konuşmuştuk diye hatırlıyorum yabancı gelmedi kullanici adın ben normalde kayseri yem fabrikası arkasındaki Sancaktepe oturuyordum esimden bosandim annemgilin yanina geldim yani burada annemgil oturuyorlar bizim cephe Güney köşe 😂