twobabymom_ erkilette rapor için 2 doktora gittim resmen bomboştu sıra vs beklemedim çok rahattı. Randevum yoktu sıra aldım 15 dk da muayene oldum. Ama hem ulaşım açısından hem takip açısından bana uymadı. Belki de ben takipli hastaları olmadığım için olabilir. Çünkü 27. Haftada gitmiştim. Test tahlil konusunda yardımcılar. Şehir hastanesinde Mustafa Oğuz Yılmaz’a gitti arkadaşım, inanılmaz iyi olduğunu söylüyor