Ogemigelecek benimde ilk canım ama emin ol geçiyo bi ara çok kötüydük herşeye ağlaması asla uyumuyodu sürekli uyanıyodu uykuya direniyodu yemek yemiyodu ne versem yemek olarak red ediyodu yere atıyodu ama şuan maşAllah diyim daha iyi biraz daha sakinledi 😄