Ogemigelecek Her dönemin zorluğu var tabii ama şuan tam sağlıklı bir iletişim kuramıyoruz en büyük sorun bu bence . Biraz daha büyüse en azından derdini anlarız ya da oturup vakit geçirir bir şekilde olur ama şuan bu tarz şeyler yapılamıyor. Ve benim çevremde herkes en zor ilk 6 ay diyor sonra daha kolay diyor. Benim ikiz yeğenlerim var elimde büyüdüler onlar böyle değildi mesela ve büyüdükçe daha kolaylaştı. Kendimi böyle motive ediyorum 😁 Ama her ne olursa olsun Rabbimize bin şükür sağlıklılar ve yanımızdalar . Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın.