Alya-Sena ronaaa yok hayir gecis yapamam istifa etsem tekrsr operasyn mudurune habrr veriliyor ayni ekip yonetiyor orayida🙂 alistm ya burayada
ronaaa Alya-Sena bende bugün yüz yüze kader hanımla görüştüm 🙏🏻 bakalım nasıl ilerleyeceğiz inşallah severim alışırım bende
akyztgce ronaaa hayırlı olsun tekrardan 😊 başladıktan sonrada deniyimlediginiz kadarını aktarirsaniz çok mutlu olurum 😊
Alya-Sena ronaaa kader hanmla bizde dun tanistik bizm yonetimede yeni gecti. Sozlesmeyi imzalayip resimlerini cekiceksn tek tek sonra play storeden resmden pdf ye cevir diye bi uygulama var onda resmleri donustrceksn tek dosya olacak pdf seklinde maille gondereceksin.
akyztgce Alya-Sena şuan ücretsiz izindeyim belki iznim bitince 😊 ben sordum tanımıyor sizi Ayşegül adı
ronaaa @Alya-Sena bana sozlesme attılar ama onu sormayi unuttum imza vs diyor onu siz nasıl ayarladiniz acaba ?
Sat_123 ronaaa sözleşme nasıl acaba 2 çalıştın ve olmadı partime istedin oda olmadı işi bırakacaksın mesela bi sıkıntı oluyormu
ronaaa akyztgce çok teşekkür ederim 🙏🏻 tabiki bebeğinize bakacak biri varsa eğer başvuru yapabilirsiniz alım varken denemiş olursunuz isterseniz
akyztgce ronaaa maalesef bakacak kimsemiz yok diğer kızımda 5 yaşında halihazırda işim var ama iznim bitince evden homeoffice devam edebilir miyim diye düşünüyorum o yüzden bukadar ısrarcı bı şekilde sorular soruyorum sizlere de 😊
ErvaMuhammedAli16 Mree Merhaba, öncelikle hayırlı olsun. İnşaallah çok güzel ilerler seversin işini ❤️ Bu işe başlamak için lise mezunu olmak mı gerekiyor acaba ? Birde PC olmadan olmuyor değil mi ?
ronaaa ErvaMuhammedAli16 çok teşekkür ederim♥️ evet bilgisayar üzerinden call center işi ama diğer konuda bilgim yok mezuniyet bilgisi özellikle belirtmediler açıkçası
cansutekgul ronaaa benim bebeğim de 7aylık ve çalışmaya çok ihtiyacım var acaba hani mama falan yapacak vakit oluyor mu onun harici akıllı duruyo tüm gün