akyztgce bence bu bir tik daha kolay. Ben mesela cagri aliyorum. Bin bir turlu insanla muhattab oluyorum onlarin sorunlarini cozmeye calisiyrm.kimisi memnun.olup tsk ediyo kimisi olmayp kufr ediyo. Bu bolumde bizlerin yani hepsijet hepsi buradanin musterilerin sorunlari icin actigi kayitlar var talep sikayet onu cozuyorlar gerektigi zamandada musteriyle gorusuyorlar.