Selam, ben şuan ücretsiz izindeyim ama işe ger dönene kadar bir şeyler yapmak istiyorum. Sigorta yapıyorlar mı? Sigorta yapmadan çalışılıyor mu? Haftada 5 gün mü çalışıyor? Saatler nasıl? 9-6 mi? Bir de şu kadar sürede çalışmak istiyorum desek oluyor mu? Çok soru sordum ama çok sıkıldım evde o yüzden bi kendime katkıda bulunmak istiyorum teşekkürler.