Hep söylerim bir çocuğun kendini kurtarması 6 yıl
2 çocuk 12yıl yapar
Hayatımdaki 12yıl çok değerli ben yapmayacağım..
tek çocuğu birilerine bırakırsın da iki çocuğa kimse bakmaz büyümesini beklemekle de hayatımı yemek istemiyorum.
Ben büyütüp yoluma bakacağım 😂😂 İlk çocuğumu zaten böyle bi ülkeye doğurduğum için vicdan azabı çekiyorum en azından en iyi şartları sağlayacağım ona.