berenmomn sumeyyeayr5 canım benim bebeğim 1 yaşında 2. Ye 2,5 aylık hamileyim. Evde temizlikçi yardımcı var hiç ev işi yapmıyorum. Sadece kızımla ilgilendiğim halde hamilelik beni mahvetti. Belirtiler uyku hali halsizlik. Yemek ve ev işim olmadığı halde kızımla ilgi düzeyim çok azaldı. Eskisi gibi verimli değilim. Ekran bile açtığım oluyor ki çok karşıydım. Benim gebelik yanlışlıkla oldu beklenmedik. Bence 2 sene olmalı arası
Bortubocek sumeyyeayr5 benim araları 27 ay..destekcilerim olmasa kafayi yemiştim..suan 4 yaş 1.5 yaş oldular yavas yavas nefes almaya başladım..1. Yi 25 2.yi 27de dogurdum
sumeyyeayr5 Ay arkadaşlar olanın Allah yardımcısı olsun. Çocuğum beni 1 haftada vazgeçirdi bu fikirden 😅
Deletedmom_121 Esoz1110 kendimi okudum 😂 çok zor iki yakın yaş ama siz bilirsiniz 2 yaş sendromu geçirirken bir kardeşi olacak ben çok zorlanıp bunalıyorum eşimle tartışan bir insan değilim çok sürtüşüyoruz garibim en son dün sen iyi değilsin ben seninle denk olmayacağım dedi orda anladım çocuklara bir şey demediğim için adamı bunalttığımı
Aylizinannesi54 sumeyyeayr5 valla avantaj dezavantajları var peş peşe olmalarının benim aralarında 13 ay var biri 3 biri 2 yaşında sendromların kralını yaşıyoruz😂 eğerki 2. Olmamış olsaydı yapmazdım heralde kaza kurşunu geldi🥹 avantajları evet çok iyi oyun arkadaşları oluyorlar paylaşmayı birbirlerinden öğreniyorlar 2 numara çoğu şeyi büyük bebekten öğreniyor 1. Kadar uğraşmıyorsun yürüsün konussun yesin diye zaten nasıl büyüdüğünü anlamazsın koşturmadan bazen bakmaya kıyamıyorum ikisinede ama anne için günde 625356363. Kere geçirebileceğin cinnetlik durumlar olabiliyor yorgun oluyorsun sen dersen ki ben kaldırabilirim eşim yardımcı olur çevremde olur maddi manevi hazırım dersen buyur evlat güzel olmaz mı mis gibi ikiside😊ama çok zor ben tek bakıyorum eşim işinden dolayı pek evde olamıyor ailelerde yok o yüzden bana zor 🥴🥹birde sık sık gezmelere dışarı çıkma varsa o iş biraz zorlaşabilir 1 taneyle heryere gidebiliyorsunuz da 2 tane tek başına 🤯
kelebegiminannesiyim sumeyyeayr5 Ahh benim de kızım 13 aylık ben de istiyorum ikinciyi ama bir yandan da korkuyorum. Ama sizin gibi olsam hiç düşünmeden yapardım eşiniz evdeyken bu fırsatı değerlendirmelisiniz bence
prenses_prens_Annesi sumeyyeayr5 bence mantıklı ikisi bir büyüverirler.ard arda okula başlamaları çok güzel bence. Biri büyük biri küçük olduğunda daha zor gibi bana göre biri ders çalışırken biri oyun oynayacak kitabını yırtacak falan o daha zor .çevremde gördüğüm kadarıyla öyle . anlasamiyolar bide arası çok olunca .benim iki buçuk yaşında kızım 3 aylık oğlum var ☺️💞
TwinsAndBeren sumeyyeayr5 yap gitsin bacım. Zaten bir tane ile de zorlanıyoruz, ikisi bir arada çıksın, benim de kızım 1,5 yaşında ve hamileyim. Ara vermek istemedim büyürse rahatlığa alışırım bir daha istemem diye. Ama dikkat et benim gibi ikiz patlatma 😂😂😂🫣🫣🙊