Kızlar bebeğim 1 yaşında. 2. Çocuk fikri aklımı çelmeye başladı. Hazır uykusuzluğa alışmışken dedim. Birde bebeğim sosyalleşmeyi çok seven biri. Arkadaş olsun beni aramaz. Hazır bebeğimle ilgileniyorken diğeriyle de ilgilenirim gibi düşündüm. Birde eşim evden çalışıyor. Yemek konusunda yardımcı zaten, bebek bakmaya da yardım ediyor. 2 seneliğine evde. Hazır yardımcım da varken diye düşündüm. Fakat siz nasıl düşünüyorsunuz? Dezavantajları neler olabilir?