SiprayiL oğlum da zorlandığım hiçbir dönem yoktu tek zorlandığım dönem, onu hastanelerde bırakmak, hastanede beraber yatıp kalkmak, hastalığıyla mücadele etmek yorucuydu,hala yorucu. Onu çok seviyorum, kızsamda, bağırsam da iyi ki var 🫶
Kızım da hep zorlandım ama, ben kızım da değil de iki çocukla zorlandığımı düşünüyorum kızım da tek çocuk olsaydı Onunla da yorulmazdım, zor demezdim.
Ilk zamanlarda günün aynı saatlerde ağlaması uykuya direnmesi, 4. ay atağı vs çok zorlandım, ağladım zırladım.
Şimdi 14 aylık oldu tek zorlandığım şey tok olmasına rağmen 7/24 memede durmak istemesi.