En kolay dönemi 1 yaşına kadar olanıymıș.. Büyüdükçe derdi de büyüyor..
4.5 yaşında. Gerek ahlaki, gerek toplumsal değerleri vermek, bunun yanında özgüvenli olsun kendini korusun diye uğraşmak, tüm bunları verirken çevreden tonla laf dinleyip kendi bildiğini yapıp öğretmek çoook zor ve yorucu. Artık o bir birey ve bu yaşında bile kendi kendine doğruları var.
Bir de üstüne sen bu kadar çocuğuna yatırım yaparken, elin hiç terbiye görmemiş dolayısıyla çocuğuna da vermeyen ebeveynlerle parkta okulda her yerde uğraşmak zorundasın. İyi anne baba olan için her cephede savaşmak zooor…