SiprayiL benim bebeğim daha 35 günlük ilk 20 gün güzeldi ki alışık olmadığım için bana aşırı zor geliyordu sürekli emzirmek filan ne bekliyordum acaba 😅 20. Günden sonra gece uykusu gündüz uykusu hep gitti zorlaştı baya keşke uyusa demeye başladım şimdi gece boyu uyusa keşke diyorum uykuma çok düşkünüm malesef heralde henüz anneliği ve bebek sorumluluğunu kabul edemedim çok taze anneyim gittikçe zorlaşıyor diyende çok biraz büyüsün düzene girer diyen de zor ama sanırım yürümeye yeni başladığında daha zordur en güzeli 3 yaş diyolar mantıken de öyle geliyor