caspermama Kızım çok yalnızdı ne kadar onunla vakit geçirsemde oynasamda yetmiyordu akran istiyordu kuzenlerine sürekli gidip gelemiyordum en sonunda eltimin bir kızı daha olmuştu kızım sevmek istiyordu kuzeni dokunma o benim kardeşim dedi çok zoruma gitmişti ama bunu bir kere değil her gittiğimizde yapıyordu orda kesin kararımı vermiştim iyi ki de yapmışım şu an 4 çocuğum var 2 kızımda emmeyince göğsümde fibro kistler olmuş dr 2 yıl içinde hamile kalıp en az 2 yıl emzirmen gerekiyor dedi 3. Öyle oldu 4.’de sürpriz yumurtam 1 hafta sonra 6 aylık olacak ALLAH nasip ederse inşallah hepsinin arası 3 yaş iyi ki olmuşlar ben bakabiliyorum çok şükür doğurup doğurup sokağa salmıyorum her şeyleriyle ben ilgileniyorum kendime ayıracak hiç vaktim olmuyor ama kimseye de muhtaç değiliz çok şükür kendine güvenen yapsın 😅