caspermama beyin unutuyor çünkü
Basa gelen çekilir misali hem Allah dağına göre kar veriyor.
3 4 ve 5 çocuklu anneneler nasıl bakiyorsa
2 cocuga da öyle bakiliyor😂
Ben o ilk öğrendiğim o günü hatırlıyorum. Oğlumu parktan getirmiştim. İçime kurt düştü ,test almıştım yapayim dedim ,attim kenara ne de olsa cift cizgi olmaz diye dusunuyodum. Bi baktim çift cizgi.
Biyandan oğlumu yıkıyorum, bi yandan nevrim dönmüş gözümün önünden ben nasıl yapicam naralari geçiyor.😂 İlkinde tek baktım zorlandım, çok çok zor geçti yani oyleki 1 ay blur gördüm herseyi uykusuzluktan.
İkincide öyle olmadı ama biliyor musun . Hem 2. Sezeryan olmama rağmen, hem korona halimde doğum yapmama ,bebeğim 8 gün kuvozde kalmasına rağmen sonraki süreç çok daha kolay gecti.
İkisi birden ağlayınca napacagimi şaşırmadım mi elbette çok afalladigim günler oldu. Onlarla birlikte ağladığım. Benimkileri bide arasında 2 buçuk yas var yani diğeri de küçüktü ama birlikte atlattık. Çok şükür şuan birbirlerine oyun arkadaşı oldular. Kavga da ediyorlar birbirlerini de sevip sariliyorlar. Zor değil diyemem ama güzel bi duygu olduğu kesin🥹
Ayrıca 2 çocuklu bir anne olarak söyleyebilirim ki (daha önce söyledim yine soyluyorum🥹😂) su soğuk ama girince alisiyorsunuz.