caspermama ilki tüp bebekti nasıl olsa hemen olmaz derkeeeeeen 3 aylıkken kızım tekrar kaldım hiç beklemiyorduk şok olduk çok şükür yine de
Ama şu an hamile halimle karnım büyüdüğü için yoruldum için çok zorlanıyorum bazen diyorum ikizleri olanlar napıyor kolay değilmiş gerçekten ama Rabbim nasip etti