Yok canım onu ben dr yapmam 😂 şimdilik 2, belki ilerde bu ikisi büyüyünce 3 diye düşünüyorum ben de. Evet zor ama çocuk evin neşesi bana göre. Bir de aradaki bağ korunduğu sürece abla/kardeş de dünyanın en kıymetli şeyi bence. Bebeğiniz daha çok küçükmüş belki biraz zor olur ama elbet büyüyecekler, birbirlerine arkadaş, yoldaş olacaklar öyle düşünün. Eğer hamileyseniz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻