caspermama çocuğu yapanların akli dengesini merak ediyorum
Şu cümle biraz garip olmuş. Akli dengem yerinde çok şükür 😅 kızım 2 yaşına girmek üzere ve 2.5 yaşına girdiğinde hamile kalmak, 3.5 yaşındayken kardeşi olsun istiyorum. Kızımı tek büyütmek, bu hayatta tek bırakmak istemiyorum. İlerde ne yaşayacağını, ne olacağını bilmiyorum belki bir kardeşe ihtiyaç duyacak ve ben pişman olacağım. Kaldı ki biz 9 kardeşiz. Kalabalık aileleri, kocaman sofraları çok severim. Bayramlarda evimiz tam bir şenlik gibi olur 🫶🏻 annemler bayram ziyaretleri gerçekleştirirken biz ablamlar, abimlerle takılır, gezeriz. Annemle babama bağlı kalmadan takılırız. Kızçem de bunları yaşasın istiyorum. Maddi olarak rahatlıkla yeteriz manevi olarak da yeteceğime inanıyorum. Eşim de evde olduğu süreçte destekçim. Yani bana birkaç aya yeni bir hamilelik yolu görünüyor ve evet şimdiden heyecanlıyım 😂😂