İki çocuğum arasında 21 ay var ve şuan biri 2 aylık kucağımda uyuyor 😍 iyiki yapmışım. Eşim de ben de tek çocuğuz. Ben annemle babamı 20i yasımda kaybettim. Hep 3 çocuğum olsun isterdim çocukken çok yalnız kaldığımı hatırlıyorum çünkü. Sonrasında da hayatım çok kolay olmadı belki o yüzden kalabalık bir ailem olsun istiyorum. Hee şimdi belki her kardeş birbirine düşkün mü dersiniz valla orasını Allah bilir ben hastane kapısının önünde 3 mevsim yalnız beklediğimde benimle aynı hisleri paylaşabilecek birisi olsun çok istedim. Bu arada 30 yaşındayım, bankacıyım aklım yerinde 😂 muhtemelen bi 6-7 sene sonra yurtdışına falan taşınmış olursak,her çocuğa aynı imkanı vereceğimden emin olursam o zaman yaparım 3.cocugu.