ArvenMom benim amacimda kavga etmek değil grubun zeka seviyesi gibi bı yorumla siz kizistiriyorsunuz ,ayrıca biz hakimmiyiz savcimiyiz fatura filan keserken yanindamiydiniz , ben suçluysa eğer zaten yaptıklarını onaylamiyorum yanlış anlaşılmasın , sadece seviyorum paylaşımlarını dedim ve linç yedim buna tepki gösteriyorum banane suçundan adammi öldürmüş birine tecavuzmu etmişler birini alimikoymuslar o hakimin savcının işi ,egerki suçluysa göz yummasalarmis bu zamana kadar