Aman sizinle uğraşamam, biseyleri o kadar çok ciddiye alıyorsunuz ki ,vermeyin o zaman vergi , kaçırdığı ispat edilse bırakılmaz gidin nefretinizi hakime savcıya kusun, gidin eylem yapin o zaman, madem o kadar iyi biliyorsunuz ya evet seviyorum sucmu, resmen seviyo izliyo diye suçlu oldum.Linc yiyorum…
Ben size yorum yaparken hakaret ettimmi kendimi bozmadan cevap verdim varoş gibi lafları kullananda sizlersiniz, tukuruyorsa tukuruyor banami tukuruyo size tukurmuski heralde bu kadar üstünüze aliyorsunuz…