Benim cildimde karma. Benim uyguladığım buz küpleri ile yüzüme masaj yapıyorum o kadar iyi geliyorki anlatamam eskiden yapamıyodum yüzüm çok üşüyodu ama sonra alıştım hergün mutlaka 1 tane küçük buz küpüyle yüzüme masaj yapıyorum yüzüm çok pürüzsüzdür👍