Kedilivebebeli1 Merhaba 😌 Emzirirken tabiki devasa fark vardı, sol göğsümde süt vardı ama ucunu sıkınca geliyordu, sağ göğüste birikiyordu haliyle sürekli emdikleri için. Zamanla soldaki süt çekilmeye başladı, sıktıkça geliyordu ama birisi 75 diğeri 85 beden gibi düşünün. Sütten kestiğimde de 2 ay içinde sağ göğsüm de sol kadar küçüldü. Normalde de hiç göğsüm yoktur benim, tabiri caizse tahta gibiyim. Belki biraz göğsüm olsaydı çok az fark olurdu ama ikisi de yok gibi oldukları için sıkıntı yaşamadım 😅 Kimisi sonradan eşit oluyor diyor, kimisi de belli olmayacak derecede fark oluyor diyor. Göğüs antrenmanlarıyla desteklenirse o dönem belki daha sağlıklı olabilir