jdjdjf Evet, birkaç hafta ikisini emdiler, sonra sevmediler, bıraktılar. Çok şükür 6ay sadece emdiler, sonra da gıda+emzirme 2 yaşlarına kadar devam ettiler. Gayet sağlıklı ve yeterliydi onlar için. Bu durumu yaşıyorsanız bile sakın endişeye kapılmayın, stres seviyesi yükseldikçe sütün kalitesi de miktarı da düşüyor ister istemez.