jdjdjf bizde de aynı sorun vardı emzirme danışmanı ile denedik ilk başta ayakta emzirdim soğuk kompleks yaptım tazyik sebebi vardı bizde sağ tarafı gayet düzgün alıyordu ne yaptıysak olmadı sağım yaptım en sonunda sürekli maalesef bugün de sol tarafın sütü kesildi doktorumuz bazı bebekler seçici olur dedi olmayınca olmuyor devlet hastaneleri ücretsiz emzirme danışmanlığı veriyor bi araştırın isterseniz