Ebrarinannesi_
Bu ara çok yaygınmış biz de geçirdik denizden sonra oldu biz de tüm vücut hemde bebeğimden bana geçti ( bağışıklığın düşük olduğu zamanda bulaşıcı bi hastalıkmış) iki ayrı doktora gittik ikisi de 7-10 gün içerisinde geçiyor herhangi bi ilaç kullanmaya gerek yok sadece krem verdi bizde belirtiler 1 gün yüksek ateş kırmızı benekler daha sonra benekler solup soyulmaya başlıyor bebeğimin 1 benim 4 tırnağım çıktı bu da hastalığın içindeymiş eğer böyle tırnak çıkması durumuyla karşılaşırsanız endişelenmeyin geçiyor hastalık sebebiyle oluyormuş iş yerinden tanıdıklarımızda da oldu onlarda da ağız yaraları ve el ayaklarda benekler olmuş tırnak çıkması yaşamamışlar ama bana çıktığında anladım ellerimi kullanamıyordum ayaklarımın üstüne basamıyordum bebeğim nasıl dayandı bu acıya dedim çokk kötü bir şeymiş çok geçmiş olsun