Ebrarinannesi_ oy kuzum benim daha çok küçük , benim kızım 30 aylık. Rabbim şifa versin inşallah. Doktoruna danış ilk önce karadut özünü. Bir de ebeannecimdanismanlik instagram adı. Girin sayfasına mesaj atın tel numarası da var. El ayak hastalığı için losyon var bide ağız için olanı. Ama pazartesi yanıt verebiliyorlar. Bebeğin yaşını da söyleyin. Eğer kullanabilir derse o losyonlardan alın. Bende ağız için olanı alıcam. Şifa olur inşallah