Ebrarinannesi_ benim arkadaşımın bebeğinde ilk önce az az çıktı sonra birden her yerini sardı kabuklu yaralar oldu. İlk enfeksiyon el ayak hastalığı dediler sonra uyuz oldu mutlaka başka doktora da götürün ve en erkenden tedaviye başlayın eğer uyuz ise. Çünkü çok zorlu bir süreç 1 sene sürebiliyor önlem alınmaz ise (: