Cigdem61 2019 şubat doğumlu kızım. 2 senedir kreşe gidiyor bu sene okuma yazmayıda öğrettiler ama ben 1’e başlatmıcam çünkü hala uzun süreli odaklanma problemi var. Ödev bilincinde değil fiziksel olarak sınıftaşları arasında küçük kalacak zaten 1 yaşa yakın fark olacak. Bu yaşlarda 2-3 ay bile çok etkili gelişimde. Belki ilk 2 sene zorlanmaz ama özellikle 4. Sınıftan sonra yaşıtlarından geri kalıp çok bocalıyorlarmış. Çok danışmanlık aldım çocuk gelişimci sınıf öğretmeni vs. Bir sene daha ana sınıfına göndermeye karar verdik.
SeverusSnape Cigdem61 benim kızımda 2019 Temmuz doğumlu. Bu sene anaokuluna gidecek, seneye de aynı şekilde anaokuluna vermeyi düşünüyorum açıkçası. Sınıfın küçüğü olacağına büyüğü olması daha doğru geliyor bana. Yazdıklarınız konusunda da haklısınız. Bu açıdan düşününcede vermemek en doğrusu gibi geliyor.
Cigdem61 SeverusSnape sıkılmayacağını bilsem yani kreş ve anasınıfı toplamda 4. Senesi olmamış olsaydı bende 2026’da başlatırdım gerçekten 1. Sınıfa. Büyük olması daha iyi dediğiniz gibi ama kızım 3.5 yaşta kreşe başladı artık bu seneden sonra 1. Sınıfa başlamazsa iyice sıkılacak bu sene bile neden 1’e gitmiyorum diye sorun çıkarıyor istemiyor ana sınıfını:)
Bellabells SeverusSnape 2019 Temmuz seneye başlamak zorunluluğu var. Nasıl göndermemeyi düşünüyorsunuz ? Benim de oğlum Eylül 2019 lu bizim de zorunlu.ama en yakın arkadaşı bile oğlumu zorbalıyor çok üzülüyorum.
DuruAselEmr ruhsagligi Benim oğlumda 14 Ekim ben 3 yıl okul oncesi eğitimi aldırdım.Ben çocuğumu erken göndermedim gibi hiçbir velime onermiyorum.
SeverusSnape Cigdem61 maşallah, inşallah her zaman okula karşı bu kadar istekli, hevesli ve çok başarılı olur çocuklarımız.🫶 İyi yerlere gelmeleri, başarılı olmaları, kariyer sahibi olmaları, iyi insanlarla karşılaşmaları en büyük duam.🙏
aydinnnn01 Merhaba Aralık 2018 li kızımi anasınıfına yazdırdım. Cok git geller yaşadım ama doğrusu bu bence bu yıl 2. Senesi olacak anasınıfında.
Cigdem61 SeverusSnape aminnn. Vatanına milletine hayırlı başarılı dürüst ve merhametli bir şekilde iyi yerlere gelsin inşallah tüm yavrular ♥️🙏
Mirimo Benimde oğlum şuan 4 yaş 8 aylık seneye 1. Sınıfa gider mi acaba .? Bu sene anasınıfı için kaydettik
kaansmom DuruAselEmr merhaba benim oğlumda 26 aralık 2019 doğumlu 2 senedir kreşe gidiyor bu başlayacak dönem son senesi olacak 5 yaşa kadar gittiği okul. Seneye 1. Sınıfa başlatmak doğru olur mu? Ertelesem bu seferde çok sıkılırmı okuldan bilemediö
DuruAselEmr kaansmom Merhaba Onu sene sonunda öğretmeni ile konuşarak karar verebilirsiniz.Simdiden konuşmak erken olur.Yinede ikilemde kalırsanız okul olgunluğu testi var bizim okulumuzda rehber Öğretmenimiz uyguluyor sizde talepte bulunup degerlendirirsiniz.
ggmomy DuruAselEmr 2019 dan beri rapor kabul edilmiyor diye bir yazı okumuştum o doğru değil mi o zaman
DuruAselEmr ggmomy eskiden rapor almak kolaydı cocuk Dr. Bile verebiliyordu ancak şimdi çok zorlaştı cocuk psikiatriden yada rehberlik araştırma merkezlerinden alınabiliyor.Buda baya uğraştiriyor.
1234hevlin Hilal1111kkk ben sınıf ogretmeniyim. Bence 1. Sınıfa baslayabılır. Ama su sartlarda. Cocugunuz bedenen cok kucuk mu? Kendini ifade etmede arkadaslık kurmada sorun yasar mı? Kalem tutma becerisi kural kavramı var mı? Eger bunlar varsa akademik olarak dıgerlerınden hıcbır farklı olmuyor. Benim en ıyı ogrencılerım hep sınıfın en kucuklerı oluyor nedense tesaduf belki 😁 cocugunuz eylulde 69 aylık olacak. Gondermezsenız seneye eylulde 81 aylık olacak. Bu sefer de sınıfın en buyuklerınden oluyor. Tercih sizin tabıkı
SeverusSnape 1234hevlin merhaba, ay itibari ile zorunlu olduğu halde göndermemek mümkün müdür? 72+ da sadece idareye dilekçe vermek yeterli midir yoksa rapor mu gerekiyor? O zamanki gelişimini tahmin edememekle beraber, 6 yaşın hala ilkokul için küçük olduğuna inanıyorum. Sizce yanlış mı düşünüyorum?
sesenese kadglu offff hic istemiyorum ya bazilari ramdan rapor filan alip erteliyolar oyle bisey mi yapsam acaba