Hilal1111kkk bence çocuğunuzun durumuna bağlı.iki sene üst üste anasınıfı da sıkıcı olabilir çocuk için tabi işin egitimini almış olanlar daha iyi bilir.misal benim kızım Ocak 2019 doğumlu, yaşıtlarına göre boyu uzun,algısı açık.Anasifi tarzı yerde sıkılıyor. Ben sübyan kursuna gönderdim bir yıl.hatta oraya da geç başladı dediler ki şuan hepsi Kur’an’a gecmek üzere kızınız bu yıl Kur’an öğrenemez ayrı ilgilenemeyiz dediler üç ay geç gittiği için.bende olsun oyun oynar falan dedim.Ama arkadaşlarından önce Kur’an’a geçti cüz sürmeye başladı.onlardan çok daha iyi resim yapıyor kalem tutuyor,merak ettiği isimleri soruyor yazıyor falan.tabi evde benim daha önceden ilgilenmemin de etkisi büyük ama piskologumuz algısı çok açık altı yaşından sonra test yaptırın demişti. Yaz okuluna yazdirdigim zaman öğretmenleri kızımı yıldızlar sınıfına koydu yani 6-7, yas sınıfına gitti ve hiç zorlanmadi.cunku asıl 4-5, yaşlarla iletişim kuramiyor,oynayamiyor. O yüzden ben bu yıl ilkokul 1 e yazdirdim.eee yaşı kurtarmıyor diyolar, ama diğer çocuğunda yaşı kurtariyor ama annesiz bir yere adım atamıyor,kalemi tutamiyor,anasinifina bir yere gönderilmemiş yada ailesi bir boyama kitabı bile alıp boyatmamis,oturup bişey ogretmemis hiç birşey ezberlememis. Şimdi o çocukla benim kızımı kıyas edersek bence yaşın çokta önemi yok,öğretmeni belki de benim kızım değil de o çocuk ugrastiricak.ama doğum tariihine bakılırsa da onun gitmesi gerek.cok saçma bir mevzu. Eğer kızımın uyum ve algı problemi olsaydı ben bir yıl daha ertelerdim,yani siz çocuğunuzu burdakilerden ve çevrenizden daha iyi tanırsiniz.bana da herkes yazdırma dedi ama yazdirdim