Fatma69 Hilal1111kkk canım sen daha iyi bilirsin ama seneye başlasa cocuk için çok iyi olır ben bir sene geç verdim iyiki dedim
Mommyhann Hilal1111kkk ablamnkide aralık 2018 doğumlu oda cok gitti geldi ama şuan anasınıfına yazdırdı tekrar imza attı zaten bence en mantıklı olanıda buydu gerçekten 1 ayın bile etkisi oluyor cocukların gelişiminde anasınıfına gitsin etkinlik yapsın zaten uzun yıllar okuyacaklar bir seneden bişey kaybetmezsiniz
ggmomy DuruAselEmr öyle ama bana da şu tuhaf geliyor Eylül’ün sonunda doğan başlamak zorunda kasımın başında olan bir yıl daha geç başlıyor daha avantajlı oluyor ben oğlumu 6.5 yaştan önce göndermek istemiyorum ama sistem kasımdan itibaren bunu kabul ediyor hiç adil değil
DuruAselEmr ggmomy Evet o konuda haklısınız Eylül Doğumlular zorunlu ama 1 Ekimden itibaren doğanlar veli isteğine bırakılıyor. Benim birkaç velim Eylül ayı doğumlu olupta okul olgunluğu testinde istenilen hazirbulunuslulugu gösteremeyen yani sınırda kalan öğrencilerim için rapor alıp ertelediler.
hddd ggmomy okul postlarini yeni gördüm ve şuan çok sıkıntı yaşıyoruz Eylül 2018 doğumlu mecbur gitti 1 e sınıfında kendinden 9 ay büyükler var çokkk fark ediyor her konu da Kasım aralık doğumlu olsa imza yetkim olsa gondermezdim
sesenese DuruAselEmr ya benim kizimda ağustos 2021li yeni 3 yasina girdi ve bu okul durumlari bana karisik geliyo hemen 6 yasinda vermem gerekiyor mu bana cok erken geliyo 7 yas daha uygun
kadglu sesenese Ekim ve sonrası sadece dilekçe hakkı oluyor. Yani siz mecbur göndereceksiniz 6 yaşında 1.sinifa
DuruAselEmr sesenese Bu yıl 2019 lu olanlar anasinifina gidecekler sizin 2 sene daha var ama ağustos çok sene sonu olmuyor gibi.
sesenese kadglu offff hic istemiyorum ya bazilari ramdan rapor filan alip erteliyolar oyle bisey mi yapsam acaba
ekimannesi11 DuruAselEmr merhaba benim kızımda 11 Ekim 2019 doğumlu anasınıfı çıktı sizce göndermeli miyim? gelecek yıl ilkokula başlayacak mı? merak ediyorum aslında kaydını falan da yaptırdık ama ben yine de merak ediyirum yanlış mı yaptım diye
DuruAselEmr ekimannesi11 bu yıl 2019 Lu olanlar anasinifina gidiyorlar gönderebilirsiniz.Ama seneye isterseniz 1. Sinifa isterseniz tekrar anasinifina kayıt yaptirirsiniz.Okul oncesi eğitimin cocuklar üzerinde etkisi büyük bence en az 2 yıl gitmeliler.
ggmomy DuruAselEmr 2019 dan beri rapor kabul edilmiyor diye bir yazı okumuştum o doğru değil mi o zaman
nazlik Hilal1111kkk bence imzA atarak çocuğu ertelemeyn eğer çocuğunuz için birinci sınıf mecburi ise bu imzalar çocuğunuzda gelişim geriliği olduğunu kabul etmeniz anlamına geliyor benim oğlumda Ekim doğumlu vaktinden önce başladı sıkıntı yaşamadık karakterinde ne varsa ona göre başarılı olacak zaten bir sene önce veya sonra benim oğlumun sınıfında başarılı çocuklar içinde buyukte var küçükte hatta size bişey söylym sınıfta herkesten iki yaş büyük bir çocuk var sınıfın en başarısız üç çocuğu arasında annesi ozellikls başarılı olsun diye büyük göndermiş ama yok olmamış içinde yok çünkü çocuğun
ekimannesi11 nazlik Ekim 2019 mu? Bende sizin dediğinize katılıyorum gidebilcek yaştaysa gitmeli bence de sonradan okulu sürekli anasınıfı gibi sürekli oyun oyuncak gibi düşünmesinden endişeleniyorum sonradan okula gitmek istemese anaokulunu isterse ne yapacağım ki ben
ekimannesi11 DuruAselEmr teşekkür ederim ama ben 2 yıl üst üste anaokuluna göndermek istemiyorum yani gelecek yıl 1 sınıfa başlayacağını düşündüğüm için kayıt ettirdim yaşı tueuyorsa o zaman sıkıntı yok gitmesinde
busraalanya Hilal1111kkk bende Ekim doğumlu oğlumu gönderdim eşimin isteği üzerine hayatımda yaptığım en büyük hataydı . Çocuğunuz için onun geleceği için seneye gönderin . Hem sınıfın en küçüğü oğlumdu hem de Ocak doğumlu ile neredeyse bir sene fark vardı ki çoğu anne çocuğunu bir sene geç göndermiş yani benim olduğumdan yaklaşık bir buçuk iki sene büyük çocuklar vardı. Ve aşırı zorlandı öğretmen keşke bir sene daha oyun oynasaydı ana okuluna gitseydi dedi. Çabuk kaptı öğrendi ama çok zorlandı çok pişmanım bence bu hatayı yapmayın. (Öğretmen Ekim doğumlular isteğe bağlı demişti bi doktor onayına gerek yok demişti )
ruhsagligi DuruAselEmr oğlum 1 ekim 2019,bu sene anaokulu ama seneye de yine anaokulu düşünüyorum, fiziki olarak boy kilosu iyi (1.sınıf çocukları ile aynı durumda) duygusal ve beceri için öneriniz nedir? 2 sene üst üste anaokulu mu?
DuruAselEmr ruhsagligi Benim oğlumda 14 Ekim ben 3 yıl okul oncesi eğitimi aldırdım.Ben çocuğumu erken göndermedim gibi hiçbir velime onermiyorum.
yagmurkokusu_ Hilal1111kkk Ama bu şekilde sizde adaptasyon sağlayamazsınız ki he olmadı bir anasınıfı daha yapsın diye diye. 6 yaşındaki bir çocukta herşeyi anlayabilir karşınıza alıp konuştuğunuz da alışma süreci tüm çocuklarda var bir ortamdan diğer ortama girecekler heryerde var uzmanlar bile 21 ila 28 gün arası diyor ve alışacaktır. Bence ayı tamamsa 1. Sınıfa başlayabilir. desteklenerek uyum sağlayarak yaşıtlarıyla başlayabilir. Benim kızımda 2018 Mart doğumlu 2 sene anasınıfı yaptı. Bence hazırlığı eşinle sen yapman gerekiyor.
kurtege Kesinlikle anaokuluna gönderin . Benim çok akıllı yapar falan demeyin gerçekten çok zorlanıyorlar .
Noname21 ekimannesi11 gerekte yok zaten başlamış bence okula gitsin Benimki de 2019 Kasım doğumlu bu sene anaokulu çıktı özele gidecek ama ben kararsızım belki diyorum seneye ilkokul yerine bir sene anaokuluna gitsin