niloyaaa
Merhaba öğretmen olduğunu okudum şimdi ve sana birşey sormak istiyorum benim kızım 2019 haziran doğumlu kreş öğretmenlerinin yönlendirmesi sonucu İQ testi yaptırdım ve sonuç 139 çıktı. İlkokula gönderebileceğimi söylediler ama emin değilim okullarda sorun yaşamasından ve soğumasından korkuyorum açıkçası sizce doğru olan nedir anasınıfı mı iç1. Sınıf mı?
( okuma yazma ve temel matematik ufak tefek İngilizce kelimeler vs. Var)