Misterious yorumu okuyunca kanım dondu gerçekten 😐 normalde foruma çok yazan biri değilim ama yapmayın allahaşkına bebeği hastanelik olan bir anneyi mi suçluyosunuz gerçekten. Kim bilir psikolojik olarak ne kadar zor zamanlar geçiriyordur ki minicik bebeğini hastanede o şekilde görmeye hangi annenin yüreği dayanır. Yorumunuzda yazdığınız normal prosedurde hastanelerde kaç tane doktor olduğu, bütün doktorların bir hastayla ilgilenip diğer hastaları daha az önemli diye etiketlediği veya ilgilenmediği konularında da detay var mı acaba. Hanımefendi orası ankaranın en büyük çocuk hastanelerinden biri. Sadece bir doktor yok o hastanede orası klinik değil, bütün doktorların aynı hastayla ilgilenip daha az önemli hastayla ilgilenecek doktor bulunmaması nasıl bir rezalet. Biraz vicdan biraz empati