Duygusalbiranne bir kez daha bulama anlatır gibi anlatıyorum hanımefendinin bebeği oylanmamış ihmal edilmemiş serum bağlanmış tedaviye başlanmış o sırada havale geçiren bir çocuk gelmiş ki havaleye müdahale edilirken hanımefendinin çocuğunun serumu çıkmış zaten hanımefendinin çocuğuyla ilgilenilmis ve tedavi başlamış
Diğer taraftaki havale geçiren çocuğa hemen müdahale edilmesi gerekiyor çünkü daha acil ve tehlikeli bir durum var burada şikayet edecek bir şey yok
Doktorları delirten insanları umursamaz hale getiren de bu tavırlar sadece kendini düşünen en acil kendi hastası sanan hasta yakınları
Dünya sizin etrafınızda dönmüyor
Eğer bu hanımefendinin çocuğuyla ilgilenilmese doktor çay kahve sigara molasinda hemşireler dedikodu pesinde vs olsa sonuna kadar hanımefendiye destek olurdum ama buradaki durum çok farklı ve doktorlar zaten havale geçiren hastaya müdahalede olduklarını söylediklerinde hiç bir şey olmaz konu kapanır
Peki hata nerde nereye tepki vermek lazım tabi ki sağlık bakanlığına orada bir doktor 2 hemşire daha olsa acil vakaya müdahale edilirken kalanlara da onlar baksa kimse beklemek zorunda kalmasa daha iyi değil mi tabi ki daha iyi ama kanal istanbula para var doktor atamaya para yok
Umarım anlasilmisimdir zira daha fazla yorum yapmayacagim