AlyaaSu mutlular benim kızımın kanda enfeksiyonu varmış ateşi çıkıyordu 40 derece oluyordu getirdim ama şimdide rota virüsü bulaşmış, inşallah biran önce toparlar 🤲
AlyaaSu otose_san sağol benim kızım hareketli görünce birşeyi yok diyorlar ama 15 kez ishal 5 defada kusması oldu zaten damar yolunu çıkarmış heryer kandı bir anlık sinirle şikayet ettim iyide oldu yoksa bu şekilde bunların elinde çok kişi üzülür
otose_san AlyaaSu en doğrusunu yapmışsınız, sizi ya da başka bir hasta yakınını azarlamaya hiç bir sağlık çalışanının hakkı yok, ayrıca bıngıldağı çökecek kadar sıvı kaybetmiş olması bilgim yok ama bana çok da normal gelmedi. Rabbim kurtarsın bir an önce 🙏🏻
Misterious AlyaaSu tüm yorumları okudum da kimseyi anlayamadım havale geçiren hasta da bir çocuk farkında mısınız ve onun acil müdahaleye ihtiyacı var hanımefendi sizin bebeginize serum takılmış tedaviye başlanmış tabi ki havale geçiren çocuğa öncelikli müdahale edecekler doktorlar da hemşireler de gayet normal prosedürü uygulamış sizin çocuğunuz hasta olduğu için muhtemelen aşırı tepki vermişsiniz bana gore
AlyaaSu Misterious ben zaten müdahale edilmesin demedim çocuk sıvı kaybediyor bununda farkında mısınız günde 15 defa ishal ve aşırı şekilde kusması var en azından bir hemşire diğer hastalara bakabilir ayrıca çocuğumun bünyesi zayıf ve sıvı kaybeden bir bebek rotayı biraz araştırın küçük bebeklerde ölüme kadar gidebiliyor illa kızım komalık olunca mı ilgi olacak ben kızımı 40 derece ateşle getirdim hastaneye soğuk uygulama fitil düşürülmeye çalışıldı hastanede bunlar rota diye en son ilgilenilen bebekler anlıyor musunuz benim kızım evde olup gelmedi hastaneye hastanede bulaştı bunları da okuyun isterseniz havale konusuna gelince merak etmeyin küçükken bende geçirdim ve ailemin anlatmasına göre zor bir hastalık ama kızın kolundan kan geliyor kusuyor ishal şikayet etmeyipte ne yapmamı bekliyorsunuz
AlyaaSu Misterious ve aşırı tepki olduğunu zannetmiyorum yaşayan bilir bunu demek ki böyle bir durum yaşamadınız ve yaşamazsınız kızımda rota var diye rutin kontrollerde en son bakılan bebek 13ünde yattım 3 oda değiştirdim kızımda virüs falan yoktu benim kızım ateşten yattı ve kızım yatarken böyle hastalar elbette vardı onlara neden böyle denilmedi şikayet ederek suçlu ben olduysam sıkıntı yok ama sıvı kaybı ölüme neden oluyor ben kızımı kolay bulmadım ne sıkıntılar yaşadım doktorların veya da hemşirelerin bu tutumlarını hazmedemem
AlyaaSu Misterious ve madem hastanede böyle bir durum var o hastaların odası daha dikkatli temizlenmeli böyle bir durumda haklıyım az öncede dediğim gibi yaşamayan bilemez kızımın resmen bir günde bıngıldağı çöktü doktorun rutin kontrole gelmesi anormal bir durum mu gelmedi akşam vizitine benim kızımın hayatı riske girdikten sonra isterse bütün hastane müdahale etsin iş işten geçmiş olur önemli olan zamanında kontrol etmek
AlyaaSu Misterious damar yolunu çıkardı ve kıyafetleri çarşaf kan olmuştu ve bastırmaya rağmen kanıyordu bunu bekletsem daha mı iyi olacak 1 saat serumu takılmadı gittim tekrar dediğimde takıldı bence daha dikkatli okuyun paylaştığım postu
Nokta AlyaaSu acil durumlarda bir hemşire diğer hastalalarla ilgilenemez hanımefendi herkes acil hastanın başımda ancak yetiriyor gözünüzde ne canlanıyor bilmiyorum ama .madem memnun değilsiniz diğer tüm çocuklarla ilgileniyorlar ve sizin bebeğinizle ilgilenmiyorlar neden günlerdir yatıyorsunuz da başka hastaneye gitmediniz kafanızda bu kadar soru işareti varsa hastane değiştirin gönlünüz ferah olsun bebeğinizin emin ellerde olduğundan emin olun.
SenaBetul AlyaaSu olsa bile vicdansız vicdansizdir yani el kadar bebek yani daha çok üstüne düşmeleri lazım şu kadarcık canları var yavrularımızın bu kadar ilgisiz davrandıklarını farkettiğiniz an hemen başka hastaneye gideceksin valla
AlyaaSu SenaBetul cuma günü ultrason çekilmişti bugün baktı sonuca böbrek genişlemesi var diyor kafayı yicem artık
Deletedmom131 AlyaaSu Ay şaka gibi ben bunu anlamiyorum neden bu tip hastaları başka odalarda tutmuyorlar. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmussunuz Rabbim tez zamanda sifa versin 🤲 hemşirelerin isimlerini öğrenirseniz daha hızlı sonuç alırsınız
Alprsln AlyaaSu kesinlikle işe yaramaz. Şimdi öyle bir sistem var ki doktor hemşire ne yapsa haklı istediğin yere şikayet et sonuç alamıyorsun beni köpek gibi azarlıyor biri şikayet edince de yerinize oturmanız söylenmiş diyor 184teki kadın doktor azarlıyor elle temas var mı diye soruluyor seni dövecek te öyle şikayet işleme alınacak bu sistem çok kötü çoğu hemşire doktor da bu sistemi kullanıyor valla bu Benim çok canımı sıktıgım bir Konu bizim burası küçük ve aciline gitmiyoruz bu sıkıntılar yüzünden adamlar ilgilenmiyor bişey de azarlıyor şikayet et sonuç çıkmıyor böyle bir sistem.
Ceylanceylan AlyaaSu edebildiğin her yere şikayet et susma senin bebeğinin hayatı söz konusu olabildiğince cazgır ol deyim yerindeyse. evladına geçmiş olsun Allah şifasını versin inşallah 🙏🏻
Singlemom Misterious bence yapmayın havale geçiren çocuğa da Allah şifa versin ama empati kurun her anne ikendi çocuğunu düşünür ilk önce ki yaşadıkları çok ağır bi hastalık.Allahım iyi ki duymuşum da yaptırmışım aşıyı ama bilemeyenler de var Allah şifa versin umarım iyidir şuan