AlyaaSu canım çook geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah yavruna🤲böbrek genişlemesi içinde kötü şeyler düşünme tabiki annesin çok üzülüyor ınsan evladının tırnağı acısa bizim canımız acıyor 🙁benim oğlumda 8 buçuk aylıkken 2 3 defa idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti en son böbreklere bakalım dendi ve iki böbreğinde de genişleme var dedi çok zordu ve çok kötü oldum onu duyunca baya gel git yaptık hastane ye ama şuan oğlum 7 buçuk yaşında bin şükür Rabbime hiç bunun için ilaç daha kullanmadık gayette sağlıklı ve çok keyifli çok da hareketli bir çocuk şuan 1 yılda takibimiz kan testi idrar ve ultrason çekilir.ama ne zamana kadar takip oluruz bilmiyorum,bu arada iki böbreğinde olan genişlemenin biri normale dönmüştü.