veysi106_ yzey kilodan dolayı da bazen gözükmüyor olabilir benim kuzenimin öyle yeni yeni gözüktü 2 aylık
bnurr yzey benimde 11 küsürlü biseydi ilk kontrolde gözükmedi sonraki hafta çağırdı gittim sonra 2 hafta sonra kalp atışını duyduk
Pera48 Deletedmom_117 mümkün değil 😊 3 binde kesem göründüğü için dr düşük yaptığımı düşünmüştü, kanamam da vardı. Devlet hastanelerinde genelde daha yüksek değerlerde görülür kese.
Deletedmom_117 yzey Bilmiyorum ki belki Doktor iyi değildir cihaz iyi değildir başka doktora gitme imkanın varsa bı git cnm
yzey Deletedmom_117 aa cihazdan kaynaklı olabilir mi gerçekten. Bahcelievler devlet hastanesine gittim.
yzey elif0106 evet onuda duydum aslında ama yinede bu kadar yüksekte kese gözükmez miydi diye düşündüm.