yzey benimki 45 binlerde çıkmıştı 5 haftalık hamileymişim kese ona rağmen görülmedi 6+3 de göründü özelde. Doktor bana devletin cihazından da görünmemiş olabilir dedi. Bu süreçte en büyük pişmanlığım acele edip alttan muayene olmaktı.Çünkü ağrı ve kanama yaptı bende. Neyse uzun lafın kısası acele etme, stres olma görünecektir birkaç haftaya 😊