aaslanbeyy merhaba 37.gün oturabildim ve alaturka tuvalete gidebildim. Öncesinde çok korkuyordum dikiş ağrısı ben çok fazla çekmedim çünkü ilk günden beri ağrı kesici yazdılar aksefti galiba ilacın ismi, ağrımı en aza indiriyordu. Dikişlerim iyiydi ama 4.ayda çamaşırımda dikiş atılan o ipten görmüştüm ne alaka bende bilmiyorum, benim makat rahim mesane vajina her yerde dikişim vardı şuan eşim iz olmadığını söylüyor ama ben hep sağ tarafta dikiş yerinde sızıntı hissediyorum özellikle ilişki esnasında. Benim doğumum 14 saat sürdü sancım yoktu 14 saat suni sancı çektim en son 9 cm açıklık var dediler ama yine de çok dikiş attılar. Doğumdan sonra hastaneden şikayetçi olduk çünkü doğum başladı dediklerinde 9 cm açılman var çok iyi felan deyip yaklaşık 35 dikiş atmışlar yani o kadar sayabildik daha fazla da dikmiş olabiliriz dediler. Daha sonra eşim durmadı şikayetçi oldu bacak aram top gibi şişmişti ödemden, madem 9 cm açıklık var neden o kadar yırttılar dikiş attılar dedik? Enfeksiyonum çok varmış bu yüzden etlerim dokularım hemen yırtılıyormuş öyle dediler. Şikayetten de birşey çıkmadı ama ben hakkımı helal etmiyorum bana çok kötü davrandılar onlar yüzünden 6 aydır kendime gelemedim