26merve26 yarın bakacağım bu lavabo işini çözmem gerek artık rahatsız olmaya başladım 😓
dikişlerim sağda olduğu için mecbur yatakta sürünerek kalkıyorum. Ben de doktor simit yastığa oturabilirsin diyince emzirme yastıklarını boşluk yapıp oturmuştum orda açıldı diye düşünüyorum 🥲 ama çok erken oturdum 10 gün falan belki daha erken iyiyim diye😮💨😮💨😮💨
Çok korkak bir insanım dikişlerim iyileşse bile bir süre dikkat ederim sanırım bebekten ne kadar dikkat edilirse işte🤗🫠