Nisangunes kanamam çok erken bitti ama açıklık olan yerden akıntı geliyor malesef benimde kutu tutmam çok zor oluyor birde ben kremler sürüyorum gazlı bez koyuyorum üzerine kuru olmuyor hiç. Her defasında bende kuruluyorum biraz açık bırakıyorum bebekle annem ilgilenince vakit oluyor .
Taharet dediğiniz gibi insan korkuyor bide açıklık olunca 😑
Teşekkür ederim sağ olun bilgiler için