zahideozsn gerçekten çok zor ama tazyik tamamen bitmiyor bebek alışıyor. Her emzirme öncesi sağım yapıyordum 30 cc kadar ama elle asla pompa değil pompa tazyiği arttırıyor, sağdıktan sonra emzirince bebek daha rahat emiyor bi de arkaya yaslanarak akışı yavaşlatın yani pozisyonunuz bebeğin üzerine doğru olmasın. emzirme öncesi soğuk kompres de baya fayda ediyor. Benim bebeğim çok saldırarak emiyor heyecanlanıyor o yüzden hiç acıkmasına fırsat vermedim bu sefer cok cekerek tıkanıyordu o acıkmadan emzirdim sürekli ve yine çok heyecanlı ya da inatlaştıgı bi zamansa yani bebeğin durumuna göre sakinleşmesi için ayakta gezinerek emzirdim. Bunu da emzirme danısmanı söylemişti. Ayakta emzirmek ilk başta çok zor geldi ama bebeğime en iyi bu geldi. Sakinlemesi için sevdiği ninniyi veya sakin bi şarkı açabilirsiniz. Çok şükür tazyik biraz azaldı biraz da bebek alıştı. Atlattık ama ilk başlarda biberon bile verdim ememediği için ama hataymıs sakın vermeyin.son olarak yan yatarak emzirmek de fayda ediyor tıkanıyosa eğer bebeğiniz fazla süt kenardan akıyor boğazına kaçmıyor en azından