mgshnaslna benim de öyle. Hiç emmese 30-40 ml anca çıkıyor. Öyle az süt olunca da bebeğim emmek istemiyor. Sadece geceleri uyku arasında emziriyorum, doyamadığı için de peşine mama verip yatırıyorum tekrar. Gündüz çığlık kıyamet zaten asla emmiyor🥲 3 aylık olucaz ama sütüm kesilmek üzere sanırım. Ne yapsam olmadı. Kabullendim ben de napayım. Geldiği kadarını vermeye çalışacağım artık.